Warunki gwarancji marki Black Point
Zapewniamy niezawodność naszych produktów przez cały okres ich eksploatacji, tj. do momentu wyczerpania ładunku barwiącego (atramentu, tonera itd.).
Stosowanie produktów Black Point nie wyłącza prawnej odpowiedzialności producenta drukarki za wadliwość urządzenia. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Postanowienia umowne, wyłączające odpowiedzialność sprzedawcy, pomimo wadliwości urządzenia wynikającej z winy sprzedawcy, są sprzeczne z przepisami Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz Dyrektywy Rady Unii Europejskiej 93/13/EWG z dnia 5 kwietnia 1993 r. zgodnie z art. 14 ust. 4 ustawy o sprzedaży konsumenckiej: Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Black Point zapewnia naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Black Point. W przypadku powstania takiego uszkodzenia należy skorzystać z pomocy serwisowej lub niezwłocznie zgłosić je pod numerem infolinii 800166054.